Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


tirsdag 24. april 2012

Furu og Syrin



Strikketøyet ligger litt på hylla om dagen, nye prosjekter er påbegynt, og tar litt mer tid enn beregnet når små hender skal hjelpe til. Ei furu bokhylle er under ekstrem forvandling, så jeg krysser fingrene for at det blir til det bedre! ;) 

Men en liten sniktitt skal dere få...









En snartur ut med de små, og mor må selvfølgelig klippe med seg noe "pynt" inn.
En syrin grein er satt i vann, men om blomstene springer ut vet ikke jeg... 
Vet du??



5 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselige bilder:) tror kanskje syrinen kommer:)
    Sov godt!

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg og tusen takk for herlige hilsner hos meg! Så hyggelig :)) Og her hos deg er det både koselig, hjertevarmt og kreativt! Så utrolig mye fint du lager!!

    Ja, Pelargoniene klipper (eller skjærer er vel mer riktig ord..;) jeg ned når jeg har hentet dem opp fra kjelleren om våren. Jeg skjærer bort alle de "falske" skuddene, da blir selve stilkene veldig kraftige. Lykke til med dine og en god uke til deg :) Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Dekorativt å pynte med greiner :) Desverre vil ikke blomstene springe ut, men grønne skudd vil du kjapt få se på syinkvistene dine :)

    SvarSlett
  4. Hjertelig for besøk av deg...koselig!
    Det er så flott å pynte med greiner, bare det ikke blir for mye...her er det lerkegreiner jeg har fått av Sissel med bloggen Pustepauser som får pynte opp. Følger deg gjerne videre.
    Ha en fortsatt god uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. For en herlig blogg. :)
    Ha en fin helg.
    Klem Mette.

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3