Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


fredag 27. april 2012

Mysteriet er løst...


I en lang periode har jentene mine kranglet om den samme dukken, uansett hvor mye jeg lokker med den andre. Til slutt satte jeg meg ned på huk, så dypt inn i øynene på 4 åringen og spør hvorfor de ikke vil leke med den andre dukken. "Fordi den har ingen kjole på som du har strikket mamma..." 
*smelter*
Da var det bare å finne frem tykt garn, pinne og sette i gang, på under en time var kjole,truse og lue ferdig.  
Ser frem til "kranglefrie" dager.. ;)



Syrinen min har fått blomsterknopper! 
Gleder meg til sommerduft på kjøkkenet <3



Ønsker dere alle en fantastisk helg!
Vil også si hjertelig velkommen til nye følgere, jeg blir så rørt over alle som vil følge meg og legge igjen kommentarer, det er dere som gir meg mot til å fortsette denne bloggen.

Klem til alle dere!

8 kommentarer:

  1. Å så søtt,så godt når de seier det som det er:)
    Kjolen var jo så fin,de er heldig som har ei mamma som gjere noko med det og,og ikkje bare seier det;)
    Ei fin helg til deg!

    SvarSlett
  2. Slikt smelter et mammahjerteღ
    Så søtt!

    God helg,
    klem

    SvarSlett
  3. Så søtt:-) jeg hadde prioritert raskt jeg og. Settet ble nydelig det:-)

    SvarSlett
  4. Hællan, så nydelig, da!
    Det er jenta til mamma'n sin det, tenker jeg ;-)

    Ha en herlig helg, vennen!

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Så søt historie, de er så ærlige disse små!
    Håper dagene blir bedre for lek og morro nå som kjolen er kommet på!
    Ha ei god ny uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Å, så søte de er da - og litt heldige som kan krangle seg til en strikkekjole fra dine pinner...Jeg skulle gjerne også kranglet meg til en strikkekjole =)

    SvarSlett
  7. Næmmen noe så søtt! Det måtte jo bare bli nye klær på den andre dukken av et sånt utsagn! Klem Siri:-)

    SvarSlett
  8. På under en time..! Du er jammen effektiv! Kjempesøtt antrekk! :) Heldige døtre du har! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3