Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


torsdag 19. april 2012

Med enkel flettestrikk...


 -blir plagget ett sukkertøy for øyet...




Tøyelig som en strikk, og kan derfor brukes som kjole til nyfødt og topp til 1 åring.
Mønsteret dukket opp i hodet da jeg strikket på vest til gutt, og det blir garantert flere av disse, har forelsket meg helt og den er så nydelig på!!

100% Merino ull.
Str 0 - 18 mnd.


Jeg deltar med denne kjole/toppen i pinnekroken i utfordringen: VÅR i anmarsj



Vil også si tusen takk for alle koselige hilsener, de varmer like mye hver gang, og jeg føler meg så HELDIG som har så mange flotte lesere! Nyt dagen! <3

8 kommentarer:

  1. Den eine søtere enn den andre. Heilt fantastiske topp/kjole.

    Takk igjen for at du bidrar i vår utfordring.

    Marianne
    -pinnekroken

    SvarSlett
  2. Og jeg er like spent hver gang du legger ut nye ting, synes du har fantastisk flotte produkter:-) skal snart strikke skjørt av mønsteret du har på bloggen din:-)

    SvarSlett
  3. Så fin den var! Praktisk med det som kan brukes lenge :)

    SvarSlett
  4. Helt nydelig ble den!:) Smart at man kan bruke den så lenge :)
    Håper du får en koselig helg:)

    SvarSlett
  5. Kjempe flott kjole :) Nydelig med flettestrikk. Har prøvd meg på flettestrikk, men får det ikke til. Ønsker deg en flott lørdag :)

    SvarSlett
  6. Oj, så flink du er!! Flott mønster på vesten:) Jeg så du hadde laget mange fine pulsvanter også, jeg ønsker meg noen sånne. Ha en fortsatt fin helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Flink flinkesen :-))

    Hihi, måtte le på kommentaren ang mannen din som du ikke trengte å jage ut når venninnene inntok stua- helge er også slik nå, nemlig ;-) han fikk vel skrekken da vi fortsatt var nyforelsket, og 10 jenter kom på jentekveld ;-) han sliter med skrekken enda, og jeg ser panikken lyse av øynene hans bare jeg såvidt kommer inn på praten "jentekveld" ;-) hehe, de er rare disse mennene være ;-)

    Ha en deilig søndag, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3