Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


mandag 11. juni 2012

Cupcake lue - oppskrift





Etter å ha lest sider opp og sider ned på en veldig inspirerende blogg har jeg forelsket meg i en av oppskriftene jeg fant der, nemlig cupcake lua. 
Har du også lyst til å strikke denne, ta en titt HER

Lua sitter like sukkersøtt på, som  den lyser opp gangen når den henger på knaggen.




Til min store overraskelse ser jeg at denne flittige bloggeren har nevnt kåpen min under favoritter, gjett om jeg vokste noen cm da... ;) 
Vil du se? Trykk HER

Ønsker alle ei ny og fantastisk uke! <3

22 kommentarer:

  1. Bli med på give away på vår blogg!

    http://ullogsaker.blogspot.no/2012/06/give-away.html

    Ull og Saker

    SvarSlett
  2. Så morsomt at vi nevnte hverandre på samme dag!

    Cupcakeluene dine ble så nydelige! Elsker fargene.

    Ønsker deg en flott uke :)
    klem

    SvarSlett
  3. Hihi, så fantastisk søte de var!! Kjempekul ide. Disse får du nok mange bestillinger på tenker jeg...

    SvarSlett
  4. Kjempesøte og morsomme luer! Og flotte som veggdekorasjon! :)

    SvarSlett
  5. Selger du dem? Pris? Nydelige luer!

    SvarSlett
  6. så mye fint! selger du oppskrift på den kåpa ?

    SvarSlett
  7. Hei Anne Pedersen, og takk for hyggelig hilsen! Jeg har dessverre ikke det, jeg har bare diktet i vei når jeg hadde tråden på pinnene. Men skal prøve å bli flinkere til å skrive ned oppskrifter, har fått mange etterlysninger på det. Mvh Hjerte Mynthe

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3