Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


mandag 12. mars 2012

Vinnerne av give away er...

Først vil jeg takke for alle som deltok på min lille give away, det varmer å lese om alle gode gjerninger og artige påfunn som gleder andre! :)



Vinnerne er.............

Salige Lavendel med denne nydelige og inspirerende bloggen HER

Franske drømmer med denne flotte bloggen HER

GRATULERER! 

Send adr på min mail hjertemynthe@yahoo.no så kommer premien i posten.

Ha en fortsatt god mandagskveld!

3 kommentarer:

  1. Nei, så gøy! Tusen hjertelig takk!
    Jeg som aldri (og la meg få understreke aldri!) vinner noenting, har vunnet tre giborter på en uke! Visste du at pukkate er min favoritt...? ;)

    Mail er underveis!

    En herlig kveld ønskes deg!

    En febervarm og snørrete klem sendes ;)

    SvarSlett
  2. O lykke, så heldig jeg var!!! Jeg er superhappy og takknemlig =) Tusen millioner takk ♥♥

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til heldige vinnere. Jeg har gått glipp av denne giveaway'n. Flotte premier ;)

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3