Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


onsdag 18. april 2012

Vest til gutt

Her er det blå prosjektet jeg nevnte i forrige innlegg... Det har blitt mye jentestrikk i og med at jeg har 2 jenter selv, men endelig et gutte plagg å se! =)


Vesten er ribbestrikket = god strekk i bredden, så den kan følge barnets vekst i 2 år.
Oppskriften har jeg diktet underveis.. :)

100% Merino ull
Str 2-4 år


Jeg deltar med denne vesten i pinnekroken med denne utfordringen: VÅR i anmarsj


Takk for alle tips ang hvitløk, det skader ikke å prøve, så kan jeg selv erfare hva som skjer når hvitløken min havner i jorda... =)

5 kommentarer:

  1. Kjempefin vest! Jeg er heldig som har både gutter og jenter å strikke til;)
    Ha en fin kveld, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar.
    Kjempefin vest. Praktisk at den varer en stund. De vokser jo så fort fra alt:)

    SvarSlett
  3. Digger fargen!! Kjempefin vest og tøft med de knappene oppå skulderen. Dette er vel det første gutteplagget på bloggen?? =)

    SvarSlett
  4. Kjempe kjekk gutte vest.

    Takk for at du bidrar i utfordringen vår, men eg må referere til reglene (du finner dei til høyre i bloggen) Du må * Skriv i blogginnlegget ditt hvor oppskriften er fra. * for at vi kan godkjenne bidraget ditt. ;)

    Marianne
    - pinnekroken

    SvarSlett
  5. Tusen takk for så koslig kommentar hos meg,setter stor pris på det:)du lager masse fint,måtte bla meg nedover,og så selger du og,her hos deg skal eg titte innom ofte,legger deg til blogglista mi:)
    Ein fine dag til deg!

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3