Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


lørdag 26. februar 2011

Kjørepose med hette

Deilig varm kjørepose i 100% ull! Denne posen er utrolig enkel å kle opp den lille med, den er også tøyelig og  minsten har god plass til å sparke med beina. Jeg har denne dressen selv, og det er så mye positivt! Feks; småen trenger ikke tykt med tøy under, og bak på dressen er det ett hull til selen i bil/vogn. Holder seg flott vask etter vask (ull/hånd vask). Minsten min er alltid god og varm selv om det er mange minusgrader ute.
Dressen har en smart lomme til sutt eller yndlingskosebamsen som ikke er altfor stor.. ;)



Str er 6-12mnd, men jeg begynte å bruke den fra minsten var 3mnd. Det er bare ermene som er litt for lange, men det er jo bare å brette opp litt mer enn hva de "skal" være. Jeg bruker den flittig og har nesten ikke tid til å vente på at den er tørket etter vask ;)

1 kommentar:

  1. Så flott kjørepose! Heldig er småen som får den!
    Ha en god kveld!

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3