Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


tirsdag 15. februar 2011

Vintageveske

Etter atter et besøk hos saligelavendel.blogspot.com falt jeg helt pladdask for de nydelige veskene hun har sydd... (Ta en titt hvis ikke dere vil gå glipp av noe). Dette måtte jeg også prøve å sy... Jeg fant frem restestoff fra her og der, målte, krysset fingre, klippet, tenkte, grublet, sydde, og vips vops så ble det en veske ferdig!! :) Mangler en stor knapp, tror den vil pynte veldig når den bare kommer på plass i løpet av noen få dager (forhåpentligvis). Dette var gøy, og gikk superfort, så det blir sikkert flere av disse i litt andre fasonger og med annet restesoff, alltid spennende å prøve seg frem.. :)

Her er resultatet ihvertfall! :



PS! Bli med på Give Away litt lenger ned på siden! :)

1 kommentar:

  1. Så FIN den ble! Og koselig at du fant inspirasjonen hos meg =)

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3