Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


mandag 27. februar 2012

Bjørne lue


Utfordringen i pinnekroken denne gangen er å strikke/hekle restegarn. Og restegarn er noe jeg absolutt ikke har mangel på, så det passer meg perfekt!
Jeg leverer derfor dette bidraget. 

Det pågår en avstemning nå til utfordringen "Lag noe til en du er glad i", har du husket å stemme på din favoritt??
Hvis ikke, kan du stemme HER


Minner også om give away

Ser også at jeg har fått nye følgere, og vil si hjertelig velkommen til dere, og takk til alle som kommer innom og gjør bloggen min til det den er <3 Setter sååå stor pris på alle hilsener som blir lagt igjen, så ikke stopp med det.. ;)

6 kommentarer:

  1. Hællan, så skjønn! Helt nydelig! Flinka :-))

    SvarSlett
  2. Så søt bamselue. Heldig er den som får bruke denne til å varme seg med :-)

    Takk for bidraget ditt i utfordringen vår.

    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  3. Åååå, så kul den var!! Flinka.

    SvarSlett
  4. Såå tøff lue! Kjempeflott bidrag!
    Lykke til i konkurransen! :)

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3