Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


onsdag 1. februar 2012

Buksedrakt



Nusselig buksedrakt!





Dette ble en VINTER-versjon av oppskriften jeg fant HER .
Alpaca (igjen) ble brukt på pinnene da dette plagget skulle bli en del av innholdet i klesskapet :)
Må si at det allerede har blitt en favoritt!




..... Derfor er pinnene i sving igjen, lillesøster må jo også ha!!
Denne gangen blir det i dus rosa, bilder kommer! (når jeg en gang blir ferdig.. )



Jeg vant jeg vant!! =)


Jeg var så heldig å bli 1 av 3 heldige vinnere til Salige Lavendel!!
Premien var en nusselig lysestake fra Kähler :)


Ønsker Velkommen til nye følgere, og vil si tusen takk til alle dere som titter innom, uten dere blir det ingen blogg. Så TUSEN TAKK =)
Ønsker dere alle en fortsatt god vinter! <3 



7 kommentarer:

  1. Så nydelig♥
    Alle prinsesser fortjener en slik!
    Den skal jeg huske på...

    SvarSlett
  2. Den var jo bare fantastisk nydelig!

    SvarSlett
  3. Hei, ser ut som om du har vinnerlykke for tiden!
    Du har nemlig vunnet gjettekonkurransen på min blogg:)

    Send meg adressen din, så kommer det en hilsen til deg i posten.

    siri_ruud@hotmail.com

    Hilsen Siri

    SvarSlett
  4. Ja, det var jammen en nusselig kosedrakt! :)
    Gratulerer med den flotte premien! Herlige bilder du tar forresten ..
    Ha en fortsatt god vinter du også! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  5. Hei. Så artig at du er nominert i Pinnekroken. Jeg har vært innom og avlagt min stemme - til deg. Vanskelig å nå helt til topps, men uansett veldig moro å være med! Du har et flott bidrag! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  6. Forstår godt at dette ble en favoritt!

    Takk for at du deltar i utfordringen vår :-)

    -pinnekroken-

    SvarSlett
  7. Hjelpe meg så deilig den buksedrakten ser ut! Et typisk yndlingsplagg rett og slett. Så koselig bilde av lysestaken også =) Må visst innom pinnekroken å gi stemme til deg da.

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3